And off we go!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Veerle Bossche - WaarBenJij.nu And off we go!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Veerle Bossche - WaarBenJij.nu

And off we go!!

Door: Veerle

Blijf op de hoogte en volg Veerle

08 September 2014 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het zover. De dag dat het grote avontuur officieel gaat beginnen. Onderweg in de auto is er een ongekende stilte in de auto, het zullen de zenuwen zijn. Nu ik bijna op Schiphol ben beginnen de kriebels te komen. Daar wacht Tessa al op mij, bepakt en bezakt.

Beide nieuwe backpacken volgeladen. Alle bizarre medicijnen van malaria, gesteriliseerde naalden tot aan hoogte ziekte tabletten, check! De gedoneerde voetballen en voetbalshirts, dank hiervoor Bert Cremer en Pompestichting en de jojo’s/bellenblaas met dank aan mijn lieve broeder. Ja, we zijn er helemaal klaar voor!

Om 5 over 1 zullen we vertrekken vanaf Schiphol en we zullen om 4 uur Zuid-Amerikaanse tijd landen in Santa Cruz en dan wordt het tijd om ons Spaans talent te showen. Maar nu eerste het vliegtuig instappen en het koude kikkerlandje achter me laten. Tot over 4 maanden allemaal en ik zal proberen zo nu en dan wat van ons te laten horen!

Heel veel liefs en tot volgend.

  • 08 September 2014 - 10:52

    Sanne:

    Heel veel plezier en succes lief! Lekker genieten, alle nieuwe dingen op je af laten komen en ik weet zeker dat je het super gaat doen! Tot over 4 maanden, ik ga je missen! Liefs

  • 08 September 2014 - 11:05

    Lottini:

    Aah veertje spannend!! Gaat helemaal goed komen met jou! Veel plezier en succes :).
    Ik ga je missen, maar we gaan skypen!! Dikke kus

  • 08 September 2014 - 11:16

    Inge:

    Lieverd, geniet ervan!!!
    Zulke avonturen vergeet je nooit meer.
    Veel plezier! X

  • 08 September 2014 - 12:04

    Kim :

    Ja eindelijk is het zover. Ga er heel erg van genieten lief en ik weet zeker dat je het super gaat doen en vinden. Dikke knuffel en ik ga je missen! Goede reis.

  • 08 September 2014 - 20:04

    Kim:

    Heel veel plezier en geniet ervan nichtje! Dikke kus

  • 08 September 2014 - 21:49

    Piet En Petra:

    Hoi Veerle,
    Wij wensen je heel veel succes met dit avontuur!
    Liefs Piet en Petra

  • 09 September 2014 - 10:24

    Ben & Corry:

    Een hele mooie tijd toegewenst lieve Veerle ; wat zal je met veel ervaring en ( nog meer ) wijsheid terugkomen.....
    liefs Ben & Corry




  • 09 September 2014 - 12:39

    Aat En Frank:

    Succes Veerle en veel reis/werk plezier.
    Aat en Frank

  • 09 September 2014 - 14:13

    Annelous En Joris:

    Heel veel plezier Veerle! Knap van je!!Liefs van ons beiden

  • 09 September 2014 - 14:13

    Annelous En Joris:

    Heel veel plezier Veerle! Knap van je!!Liefs van ons beiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veerle

Minor Bolivia en reizen door Peru

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 715
Totaal aantal bezoekers 7975

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 06 Januari 2015

Het eerste avontuur

Landen bezocht: